Fysikbloggandet ligger i träda

Ja, jag kanske ska säga det riktigt tydligt, så att jag själv också begriper: jag skriver inte aktivt på den här bloggen för närvarande. Det finns liksom inte tid och energi över för det, även om jag fortfarande får idéer. Jag jobbar ju på Vetenskapsradion nu, och där får jag väl utlopp för åtminstone en del av det denna blogg sattes upp för. Men det rena fysikbloggandet ser jag fram emot att återuppta vid något senare tillfälle, så bloggen ligger kvar här och väntar.

Om åka

Fysiker, sf-fantast, allmän entusiast.
Det här inlägget postades i Meta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

